Радио ENERGY и PUMA събраха над 450 човека на състезание по бързо изкачване

radio-nrj-i-puma-sybraha-nad-450-choveka-na-systezanie-po-byrzo-ozkachvane-na-sopharma-business-towers
20 Април 2015

40-те етажа и 800 стъпала на Sopharma Towers се превърнаха в новата спортна площадка в столицата за състезателите!

Тази събота, за втора поредна година, се проведе единственото по рода си състезание по най-бързо изкачване на стълби IGNITE SOFIA. PUMA и радио ENERGY провокираха над 450 желаещи да спортуват в съботния ден, а мястото  бе Sopharma Business Towers, София.

Час преди да бъде даден първият старт за деня, десетки желаещи изпълниха фоайето на Sopharma Towers в очакване да покорят общо 40 етажа с повече от  800 стъпала! Най-бърз се оказа състезателят по ски бягане и участник в Зимните олимпийски игри  в  Сочи през 2014 Андрей Гридин с време от 7:56‘. Втори се нареди Борис Димитров с 8:56‘, а трети завърши Алек Благоев – 09:10‘. В  топ 3  при жените влязоха Антония Григорова с време от 9:41‘, Моника Георгиева с 9:34‘ и най-добрата ни родна състезателка по планинско колоездене  Христина Козарева с време 10:00‘.  Най-малкият участник, който беше на 11 години,  също получи поощрителни награди от PUMA.



„Беше ми трудно при първите пет етажа, тъй като стълбите там не са разположени равно. Но след това успях да вляза в ритъм и съм доволна от това, че успях да измина цялото трасе с време под 12 минути“,  сподели една от финиширалите успешно участнички.



Състезанието IGNITE, носещо името на маратонката, създадена за най-бързия човек на планетата - Юсейн Болт, е част от политиката на PUMA за стимулиране на активния начин на живот и спорта в градски условия. Целта на състезанието бе да провокира повече хора да използват градската среда по нов начин, възползвайки се за тренировките си от наличната вече инфраструктура.

„Спряхме се на Sopharma Business Towers, защото освен, че е атрактивна и ни дава възможност да предложим по-голямо предизвикателство на участниците, сградата споделя философията на PUMA за еко устойчивост със своите архитектурни решения за енергийна ефективност и устойчиво развитие. Надяваме се да се видим отново и следващата година!“,  сподели Дончо Нешев – маркетинг мениджър на PUMA за България.

Прочетете още